تزیين اتاق کودک

۱-تزیين اتاق کودک باید مھيج و فانتزی باشد. اولين چيزی که باید در دکوراسيون بندی و تزیين اتاق کودک به آن توجه داشته باشيد این است که این تزیينات باید مطابق با سن و روحيه کودکتان انجام گيرد.نباید اتاق فرزند ٣ ساله تان را مثل اتاق فرزند ١٣ ساله تان تزیين کنيد. البته منظور این نيست که باید ھر سال با با رفتن سن فرزندتان تزیين اتاق او را به ھم بزنيد.منظور این بود که باید اتاق کودکان را با توجه به گروه سنی آنھا انتخاب کرد.

٢-رنگ ھای متناسب برای اتاق کودک ببينيد کودکتان به چه رنگی علاقه دارد. اگر ھنوز سنش به حدی نرسيده که به خوبی بتواند صحبت کند یک جعبه مداد رنگی جلویش بگذارید تا خود یکی از رنگ ھایی را که دوست دارد انتخاب کند. کودکان بزرگتر خود می توانند به شما بگویند که دوست دارند اتاقشان چه رنگی باشد. یادتان باشد که اولویت با علاقه بچه ھاست. سعی نکنيد مدل و رنگ دلخواه خودتان را به زور به بچه ھا تحميل کنيد.شخصيت آنھا از ھمين سنين شکل می گيرد و اتاقشان می تواند آینه خوبی برای نشان دادن شخصيتشان باشد. البته منظور طرح و رنگ غير معقول آنھا نيست.باید محدودیت تعيين کنيد اما بازھم آنھا را در انتخابشان آزاد بگذارید.

در مورد اتاق کودک بیشتر بدانید

٣-اتاق کودکتان را با باتکار تزیين کنيد از تخيل و ابتکارتان استفاده کنيد و از کودکتان نيز برای رنگ کردن اتاق کمک بخواھيد. دیوارھای اتاق ميتواند به طرز مبتکرانه یی با نقاشی ھای کودکتان تزیين شود.ميتوانيد از آلبوم ھا و عکس ھای ویژه در مجلات و اینترنت در این زمينه کمک بگيرید. دکوپاژ نيز برای خلق یک اتاق رویایی و خاص برای کوکتان جالب است.

تزیين اتاق کودک
مشاهده قیمت سرویس خواب دزد دریایی

۴-مبلمان اتاق کودک با وجود طراحی ھای جالب و خاص برای مبلمان اتاق کودک موجود در بازار کار شما کمی ساده تر شده است. ميتوانيد اتاق دخترتان را مثل اتاق پرنسس ھا به رنگ صورتی و رمانتيک تزیين کنيد. یا اتاق پسرتان را به شکل اتاق تخیلی طراحی کنيد که مثلا تختخوابش به شکل کتشی دزدان دریایی باشد. یا بسياری طرح ھای دیگر که مطابق با علاقه و روحيه کودکتان باشد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید