تفاوت میزهای اتو قدیمی با میز اتو دیواری

میز اتو

فرق میز اتو قدیمی با میز اتو دیواری

میز اتو دیواری ، از معضلات میز های اتو قدیمی که طبق نظرسنجی های صورت گرفته از مصرف کنندگان کمبود فضا و جای مناسب برای قرار گیری میز اتو در زمان بلا استفاده می باشد.

در قبال میز اتو های قدیمی که مصرف کنندگان از معضل کمبود فضا و جا رنج میبرند میز های اتو دیواری به کلی این مشکل را رفع کرده و با آویز شدن از سطوح مختلف ( دیوار ، و سطوح درب چوبی کمد لباس) دیگر نیازی به جستجو برای پیدا کردن یک فضای مناسب برای جای گیری مانند میز اتو های قدیمی ندارید، میز های اتوی دیواری مانند یک باکس از دیوار آویز شده و طرح های مختلفی که بر روی صفحه ی کرکره ای مانند می تواند فضای مناسبی در اتاق خواب و محل استفاده میز اتو دیواری ایجاد کند.

خطرات میز اتو های قدیمی

از معضلات دیگر میز های اتوهای قدیمی احتمال برخورد افراد ساکن در خانه در هنگام رفت آمد ها می باشد که گاها می تواند در صورت برخورد کودکان با میز اتو خطراتی را به همراه داشته باشد که در مقایسه با میز اتو های دیواری این خطرات احتمالی به صفر می رسد.

میز اتو دیواری
میز اتو قدیمی

کثیف شدن صفحه پارچه ای

از مشکلات دیگری که مصرف کنندگان میز اتو های قدیمی نیز از آن رنج می برند مشکل عدم جدا شدن صفحه پارچه ای میز اتو می باشد که در گذر زمان کثیف خواهند شد ، خوشبختانه این مشکل در میز اتو های دیواری به کل رفع شده و مصرف کننده به راحتی می تواند با باز باز کردن گره های صفحه پارچه ای ، پارچه را از سطح میز اتو جدا کرده و پس از شستشو به راحتی مجدد بر روی میز اتو نصب انجام داد.


جنس میز اتو

جنس چوبی به کار رفته در میز اتو های دیواری می تواند تمایز زیادی نسبت به کیفیت و دوام و زیبایی بی نظیری نسبت به میز اتو های قدیمی ایجاد کند.در میز اتو های دیواری از نئوپان ضد خش ملامینه شده استفادده شده است که استحکام فوق العاده ای نسبت به میز اتو های قدیمی که از پلاستیک و پایه ی فلزی که در رطوبت های ایجاد شده توسط اتو احتمال زنگ زدگی را به همراه دارد.

نشسته اتو کنید

گاها مصرف کنندگان از ایستاده اتو کردن البسه شکایاتی دارند در رابط با طولانی سرپا ایستادن و خستگی پذیری در هنگامی که تعداد البسه جهت اتو کشیدن زیاد باشد.از مزایای مهم دیگر میز اتو های دیواری امکان استفاده از صندلی هایی با هر سایز و انداز ای که در خانه جهت نشسته اتو کردن می باشد.

تمیزی سطح میز اتو

به دلیل استفاده از روکش ملامینه ضد خش در سطوح چوبی میز اتو ها ی دیواری دیگر نگران لک و کثیفی میز اتو ها نباشید و به راحتی با دستمال مرطوب می توانید سطح میز اتو دیواری را تمیز کنید.

آرامش خرید با سنا


دیدگاهتان را بنویسید