ترفند های چیدمان اتاق خواب

beedrom-layout

ترفند های چیدمان اتاق خواب

ما ١٠ ترفند برای استفاده از فضای بیشتر در اتاق خواب های کوچک جمع آوری کرده ایم که فضای شما را به حداکثر می رساند. این ترفندهای چیدمان اتاق خواب ، روح تازه ای را به اتاق شما میدمد و زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.  ممکن است به نظر برسد که گزینه های شما محدود به جابه جایی تخت از یک قسمت اتاق به قسمت دیگر باشد ، اما روش هایی وجود دارد که می توانید سبک های متفاوت و بسیار زیادی را در فضای محدود اتاق خواب خود قرار دهید. مکس همفری ، طراح پورتلندی می گوید: “من در واقع اتاق خواب های کوچکتر را به اتاق خواب های بزرگ تر ترجیح می دهم.آنها دنج ترند و شما مجبور نیستید برای تهیه یک جای دنج از یک قسمت نشیمن که هیچ کس هرگز از آن استفاده نکرده و نخواهد کرد، هزینه ای کنید.”

سرویس خواب کودک ۹۴

سرویس 94 ترفند های چیدمان اتاق خواب

آماده اید اتاق خواب کوچک خود را در آغوش بگیرید؟  برای کسب راهنمایی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن اتاق خواب کوچک خود با طراحی ، دکوراسیون و چیدمان الهام گرفته از سبک های جدید و مدرن ، همراه با بینش تخصصی حداکثر  و استفاده از ترفندهای چیدمان اتاق خواب با ما باشید

١.چیدمان را ساده نگه دارید.

سرویس خواب پانیذ

سرویس پانیذ ترفند های چیدمان اتاق خواب

ترفند های چیدمان اتاق خواب  های کوچک یک ترفند جادویی نیست.  مکس می گوید: “معمولاً یک دیوار اصلی واضح برای قرار دادن تختخواب وجود دارد و من دوست ندارم در زمینه قرارگیری ، بسیار هوشمندانه عمل کنم. مانند: شناور بودن قاب تخت در وسط اتاق یا در گوشه ای از اتاق”  طراح همچنین پیشنهاد می دهد تخت را در مرکز دیوار اصلی قرار دهید ، نه اینکه یک طرف را به سمت دیوار مجاور فشار دهید.  او می گوید: “داشتن اتاق برای پیاده روی در هر دو طرف ، نه تنها برای جریان اتاق مهم است ، بلكه همچنین اگر فضای آن را برای چیدمان تخت خود در اختیار داشته باشید بهتر است.”

٢.استفاده از نور زیاد را در اتاق خواب خود ممنوع کنید.   

سرویس خواب نوجوان آتریسا

atrisa-3 ترفند های چیدمان اتاق خواب

نه علاقه به رنگی داشته باشید که باعث بد خلقی شما می‌شود و نه به سایه های خشک و کمرنگ علاقه داشته باشید وبه آن ها بچسبید.  افزودن منابع نور زیاد عامل اصلی تاریک شدن فضای اتاق و کلاستروفوبیک (تنگناهراسی) است. تعادل را رعایت کنید. مکس می گوید: “روشنایی بالای سر ، مانند آویز یا لوستر (به جای قوطی های سقفی) ، چراغ های کنار تخت ، چراغ طبقه و حتی قلاب های خواب به فضای اتاق می افزایند.”  “همانطور که اندی وارهول گفت:” من به نور کم و آینه های طراحی شده اعتقاد دارم. ” استفاده از نور کم هم یکی دیگر از ترفندهای چیدمان اتاق خواب است.

٣.مد هایی را که رنگ را اضافه می کنند انتخاب کنید.

سرویس نوزاد مانلی

مانلی ترفند های چیدمان اتاق خواب

از دیگر ترفند های چیدمان اتاق خواب مد های رنگی است. ماکس می گوید: “من می دانم که مردم فکر می کنند سفید باعث آرامش است و مینیمالیسم گرا ها (ساده گرا ها) اکنون بسیار عصبانی هستند، اما فکر نمی کنم بتوانم در یک اتاق کاملاً سفید بخوابم. من به طور کلی رنگهای سردتر را در اتاق خواب دوست دارم. آبی و خاکستری برخلاف رنگ های گرم،  سرد است. سیاه و سفید همیشه کارایی دارند و می تواند پایه خوبی باشند.؛مانند :فرش طرح دار برای ایجاد رنگ های مختلف در اتاق. فکر می کنم همه افراد اگر در اتاق خواب خود رنگ و انفجار رنگی داشته باشند کمی شادتر باشند. “

۴.توهم فضا ایجاد کنید.

سرویس خواب کودک آبنبات

آبنبات ترفند های چیدمان اتاق خواب

یکی دیگر از ترفند های چیدمان اتاق خواب کوچک مورد علاقه ما ، ایجاد توهم فضا است.  مکس می گوید: “آویختن پارچه تا حد امکان نزدیک به سقف یک ترفند طراحی است که در واقع کارساز است و چشم را بالا می آورد. یک ترفند خوب برای چیدمان اتاق خواب کوچک ، این است که پارچه ی پرده را  رنگ دیوار انتخاب کنید. مدرن است و می تواند در فضای کوچکتر خوب باشد ، زیرا چشم شما با رنگ های متضاد منحرف نخواهد شد. “

۵.بی نظمی را قطع کنید.

سرویس خواب نوجوان آذرنگ

آذرنگ ترفند های چیدمان اتاق خواب

اگر فیلم ها مملو از تصاویر مربعی  باشد؛ تمام فیلم ها در جهان ، تفاوتی باهم نخواهد داشت.  وی می گوید: “ترفند دیگری كه هزینه ای برای شما نخواهد داشت تمیز نگه داشتن اتاق است.”  “شما هنوز هم می توانید مانند اتاق های بزرگتر لوازم جانبی خود را تهیه کنید ، اما جلوگیری از بهم ریختگی غیرضروری کار بی نظیری است.” پس نظم دریک اتاق خواب هم یکی از ترفند های چیدمان اتاق خواب به حساب می‌آید.

۶.بزرگ شدن امکان پذیر است.

ماکس از طرفداران مخلوط کردن در هر زمان ومقیاس است.  او می گوید: “من همچنین دوست دارم از بزرگترین فرش ، مناسب استفاده کنم.”  تخت‌خواب سایبان دار می تواند گزینه ی مناسبی برای یک اتاق کوچک باشد.  غیرمنتظره است و بازی با مقیاس (تخت بزرگ ، اتاق کوچک) می تواند یک روش جالب برای خالص سازی یک طراحی باشد. ” این ترفند چیدمان اتاق خواب هم در فضای اتاق تاثیر بسزایی دارد.

٧.فضای باز را به داخل بیاورید.

سرویس خواب نوجوان پرسون

پرسون ترفند های چیدمان اتاق خواب

فراموش نکنید که طبیعت را به فضای خود اضافه کنید.  وی گفت: “هیچ دلیلی وجود ندارد كه گیاهان خانگی نباید در اتاق خواب باشند.من حتی از درختان داخلی گلدان در اتاق های كوچك استفاده كرده ام.”  “داشتن گیاهی عمودی مانند درخت انجیر می تواند چشم را به سمت بالا بیاورد.  گیاهان می توانند باعث ایجاد فضای تازه در فضای خلوت شوند. ” این نیز یکی دیگر از ترفندهای چیدمان اتاق خواب است.

٨.به تختخواب خود شغل دوم بدهید.

بین ساعت های نیمه شب تا ۷ صبح ، تشک شما برای خواب است. از دیگر ترفندهای چیدمان اتاق خواب این است که؛ در بقیه زمان ، بالش ها را کنار دیوار مرتب کنید تا به یک بستر روزانه موقت برای آرام کردن و کار با لپ تاپ شما تبدیل شود.  اگر در اتاق جای بیشتری داشتید ، یک میز قهوه در مقیاس کوچک  انتخاب کنید،؛ این تنظیم ، اتاق خواب را قانع کننده تر می کند.

٩.چراغ های نصب شده را به جای لامپ های رومیزی و لامپ های طبقه انتخاب کنید.

سرویس خواب لیانا

لیانا ترفند های چیدمان اتاق خواب

 یکی دیگر  از ترفندهای چیدمان اتاق خواب این است که؛ فقط به لامپ های میز و لامپ های کف نه بگویید.  ما می دانیم که این یک اکتشاف بزگ توسط ماری کوندو است ، اما این وسایل روشنایی فقط فضای کف شما را اشغال می کند.  در عوض ، یک چراغ دیواری بصرفه را امتحان کنید. این چراغ ها را برای آویزان کردن بر روی دیوار بالای تخت خود انتخاب کنید. حداقل کاری که این چراغ می تواند انجام دهد  برای مطالعه در شب است. کافی است چراغ یک بازویی داشته باشد؛  که این بازو برای تنظیم نور به سمت پایین (برای خواندن)  استفاده می شود.

١٠.سراغ دکورهایی بروید که دو وظیفه دارند

سرویس  خواب نوجوان رادوین

رادوین ترفند های چیدمان اتاق خواب

مکس همچنین قطعاتی را انتخاب می کند که می توانند وظیفه مضاعف را انجام دهند و جای قطعات ضروری را پر کند.  او می گوید: “در اتاق خواب خودم ، جایی برای کمد ندارم؛ بنابراین دراوریی دارم که لباس های من را نگه می دارد.”  “و حتی اگر جای داور هم  نباشد ، من حداقل یک صندلی کوچک در گوشه ایی و یا یک پاف در انتهای تخت ، برای قراردادن کت و شلوار ،  بالش و یا هر لباس دیگری  دارم . ” پاف های   پایین و کنار تخت ،  جای مناسبی برای پذیرای از مهمان می باشد. انتخاب قطعاتی که وظیفه ی مضاعف دارند نیز جزء ترفند های چیدمان اتاق خواب محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید