دکور اتاق خواب

bed-decor

توجه به یک سری تکنیک های معماری و نکاتی خاص باعث می شود شما را هر چه سریعتر برای دستیابی به یک اتاق خوابی متمایز و جذاب ، بدون خرج کردن هزینه های گزاف برساند.

همانند یونانی ها که با نخ های زیبا دست به ساخت توپ های شگفت انگیز می زنند و با توپ های نخفی بدون صرف هزینه های گزاف اقدام به تزیین مبلمان اتاق خواب خود می کنند  حال، ما نکاتی را برای یک طراحی خاص و منحصر بفرد برای اتاق خوابتان با توجه به حفظ بودجه تان مطرح خواهیم کرد.

استفاده از روکش

۱–برای خاص دیده شدن اتاق خوابتان وسایل تزئینی متمایز و شگفت انگیز مانند روکش شومینه یا بخاری استفاده کنید

استفاده از وسایل غیر ضروری

۲-همیشه به استفاده از وسایل غیر ضروری و بلااستفاده در منزلتان در طراحی اتاق خوابتون توجه داشته باشید ظروف شیشه ای قدیمی که میتوانند به عنوان شمعدانی استفاده شوند و یا از فنجان هایتان به عنوان جاشمعی استفاده کنید.

کاغذ دیواری

۳-برای بالای تخت خود بر روی دیوار می توانید از یک کاغذ دیواری روشن و زیبا استفاده کنید

استفاده از لوازم مرسوم و سنتی

۴- در بگار گیری متفاوت و نو آورانه از وسایلی که در اتاق خواب ها بطور مرسوم و سنتی از آن ها استفاده می شود نگران نباشید و بدون هیچ گونه استرسی از آن ها استفاده کنید

۵- در گوشه و کنار اتاقتان سبد های قدیمی آویزان کنید و جایی را برای نگهداری مجلات و لوازمتان به سبک خاص خودتان تعبیه کنید

۶- فواره و یا حوضچه های آبی کوچکی در کنار میز و یا گوشه اتاق خوابتان که باعث زنده شدن جو اتاق خوابتان شود قراردهید.

۷- قاب آینه و پنجره اتاق خواب خود را بوسیله شیشه آینه های سنتی تزئین کنید.

۸ – در مغازه ها در جستجوی لوازم تزئینی با قیمت های به صرفه و اقتصادی باشید بخصوص در بازارهای دست دوم و روزانه بهتر میتوانید این لوازم را پیدا کنید . مانند : میز نهار خوری ، مبلمان و کاناپه و یا حتی در برخی مواقع کاشی های سفالی و دیواره های فلزی ساخته شده زیبا و یا میله های چوبی و حوضچه های قدیمی زیبایی را میتوانید بیابید.

۹-برای اتاق خواب خود یک تم انتخاب کنید و دکوراسیون و طراحی اتاق خواب خود را در راستای تم خود انجام دهید.

۱۰ – از پارچه لباس های رنگی و یا پارچه های طرح دار رومیزی برای رو بالشتی خود استفاده کنید.

۱۱- از میله های نرده و دیواره های فلزی بلااستفاده به عنوان چوب پرده میتوانید استفاده کنید.