مهم ترین نکات در هنگام خرید سرویس خواب

مهمترین-نکات-در-هنگام-خرید-سرویس-خواب

ما در این مقاله قصد داریم اساسی ترین نکات در هنگام خرید یک سرویس خواب راحت و مطلوب را برای شما بیان کنیم چرا که همه ما بیش از یک سوم طول عمرمان را به خواب اختصاص می دهیم و داشتن یک خواب راحت ، تاثیر مستقیمی بر فعالیت های روز مره ما دارد.

حال، در ادامه ی این مقاله بررسی خواهیم کرد که چگونه میتوان با در نظر گرفتن برخی نکات سرویس خوابی مناسب برای خود انتخاب کنیم

فضای در دسترس جهت قرار گیری سرویس خواب

در فضای آپارتمانی امروزی با فضای کوچکی که در اختیار دارید باید بنا به اقتضای فضای موجود سرویس خواب خود را انتخاب کنید.اینکه فضای اتاق خواب شما چقدر است از مهمترین نکات در هنگام خرید سرویس خواب میباشد چرا که سرویس خواب شامل اقلامی مانند: کمد ، فایل ،پاتختی ، دراور و … می باشد. پس اگر در هنگام خرید سرویس خواب به ابعاد قطعات سرویس خواب توجه داشته باشید بعد از انتخاب خود در هنگام جایگذاری به مشکل بر نخواهید خورد.

فضای اتاق

کیفیت سرویس خواب            

اینکه سرویس خواب شما از چه مواد اولیه ساخته شده و دارای چه سطح کیفیتی است بسیار حایز اهمیت است.میزان استحکام و همچنین بی صدا بودن اتصالات سرویس خواب و قابل تعویض بودن قطعات پس از معیوب شدن ، باید مورد توجه شما قرار بگیرد چرا که کیفیت بالای مواد اولیه و قطعات در شرایط و مدت زمان گارانتی محصول خریداری شده شما تاثیر بسزایی دارد.                                           

سرویس خوابی را برای خود انتخاب کنید که دوام بالایی در برابر ضربات ناگهانی و وزن بالا را داشته باشد.               

کیفیت سرویس خواب

شرایط گارانتی

به مدت زمان و شرایط و تبصره های گارانتی دقت ویژه داشته باشید اینکه چه مشکلات احتمالی را تحت پوشش قرار داده و چگونه در برابر نواقص احتمالی ، تقبل هزینه و خدمات برای آنان در نظر گرفته شده است و اینکه چگونه خسارت شما جبران خواهد شد.البته باید توجه داشت که شرایط گارانتی در برند های معتبر تولید کننده سرویس خواب از جمله سناچوب با برند های دیگر متفاوت است و تمامی محصولات سناچوب دارای ۴۰ ماه ضمانت می باشند.     

شرایط خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین نکات در خرید سرویس خواب ، خدمات پس از فروش آن برند می باشد چراکه خدمات پس از فروش یک محصول تعهد به مشتری در قبال اعتماد به برند محصول می باشد اینکه چه مدت زمانی را شامل شده و مدت زمان ارایه خدمات و کیفیت ارایه شده و نحوه پاسخگویی عوامل اجرایی این واحد چگونه است ، بسیار حایز اهمیت است.البته برند سناچوب با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان خدمات پس از فروش در راستای ارتقای سطح رضایت مشتری این مهم را سر لوحه کاری خود قرار داده است که ۵ سال خدمات پس از فروش کلیه محصولات سنا چوب نشانگر توجه ویژه این برند به این نکته میباشد .

پشتیبانی

انتخاب تشک مناسب و استاندارد

در زمانی که به فروشگاه می روید و سرویس خوابی را مورد بررسی قرار می دهید بر روی تشک آن دراز بکشید و راحتی، سایز و اندازه بودن آن را بررسی کنید.مواد درونی تشکیل دهنده تشک و سطح استحکام آن را با سایر تشک ها مقایسه کنید راحتی تشک را فقط برای حالت خوابیدن امتحان  نکنید بلکه جهات دیگر بدن را که در خواب هستید را نیز امتحان کنید. انعطاف پذیری و فوم تزریق شده به آن را از طریق فروشنده مطلع شوید.تشکی را برای سرویس خوابتان انتخاب کنید که تنفستان را با مشکل مواجه نکند و اینکه حتما تشکتان ارتفاع مناسب داشته باشد.                

کف تخت سرویس خواب نباید خیلی کوتاه باشد چرا که جریان هوا نیز در زیر تشک تخت باید در جریان باشد. نکته پایانی ، اینکه استاندارد بودن سایز سرویس خواب در همه ابعاد باید مورد توجه قرار بگیرد ، خیلی ها معتقدند که فقط عرض سرویس خواب مهم است ، در صورتیکه طول و ارتفاع آن نیز مهم است چرا که رعایت استاندارد ابعاد سرویس خواب ، باعث حفظ فضا و همچنین انتخاب راحت تشک می شود