چگونه خانه ی خودمان رو مدرن کنیم؟!

چگونه خانه ی خودمان رو مدرن کنیم؟! مدرن و مدرنیزه کلماتی هستند که امروزه بسیار کاربرد پیدا کرده اند؛ این دو کلمه با انقلاب مدرن در اوایل قرن نوزدهم در آمریکا شکل بیشتری گرفت و تا به امروز به هر چیزی که جدید و به روز باشد مدرن میگویند. حال یکی از اصلی ترین دغدغه های این روزهای معماران و کسانی که طراحی داخلی انجام میدهند این است که چگونه خانه ی خود را مدرن سازیم؟! برای پاسخ سطحی به این سوال باید بگوییم که میبایست فضای مدرن خارج خانه را باید به داخل بیاورید! با ما تا انتها باشید تا جزییات دقیق خانه های مدرن را برایتان شرح دهیم.

سرویس خواب

چیزی که در دکوراسیون مدرن اهمیت بالایی دارد زیبایی و در عین حال سادگیست. در این سبک میبایست فرم ها و سطوح ها به شکل کاربردی طراحی شوند و به طور معمول ظاهر شسته رفته ای دارند. در دکوراسیون مدرن ، فضای داخلی با فضای خارجی ادغام میشوند. پس اگر شما هم این سبک را مد نظر دارید باید از دکوراسیون های ساده ی منزلتان یک دکوراسیون کاربردی بسازید.

سرویس خواب

در سبک مدرن میتوان فرم های مسطح ، مواد طبیعی و یکپارچگی فضای داخل و خارج را مشاهده کرد. سبک مدرن ، ارتباطی است بین آن چه در طبیعت وجود دارد و آن چه ساخته ی انسان است. با ورود سبک مدرن به معماری ، خانه ها دچار تغییرات فراوانی شدند که از جمله ی این تغییرات پنجره های عریض ، درب های اسلایدی ، پاسیو و سایر عناصر طبیعی است که پل ارتباطی بین بیرون و خارج هستند.

سرویس خواب

یکی از بزرگ ترین ویژگی های سبک مدرن ، به کار گیری از پنجره های بزرگ است؛ بسیار بزرگ تر از پنجره های خانگی! این پنجره ها باعث میشوند تا نور طبیعی هم در طول روز و هم بهنگام شب ، انرژی خارج از خانه را به داخل بیاورند. همین امر اولین قدم به نزدیک کردن دکوراسیون داخلی به فضای مدرن خارجی است.

سرویس خواب

دکوراسیون مدرن میتواند فضای باشکوهی را به منزلتان بیاورد؛ در این سبک بیشتر از رنگ های گرم و تیره استفاده میشود. اکسسوری ها بلند و تیره اند و لوستر ها بزرگ و ساده! ولی برای تبدیل دکوراسیون به سبک مدرن لازم نیست هزینه های زیادی را انجام دهید؛ در ادامه روش های کاربردی و کم هزینه را به شما معرفی میکنیم.

ورودی هر خانه ای جز بسیار مهم در ذهنیت هر کسی است که به آن خانه وارد میشود. سعی کنید ورودی منزلتان را راحت و دعوت کننده طراحی کنید. عموما در دکوراسیون های مدرن درب ورودی دارای جاکفشی و جالباسی است. میتوانید از آیینه های بلند استفاده کنید تا به هنگام بیرون رفتن یا داخل اومدن ، میهمانان و اهالی منزل بتوانند وضعیت خود را مرتب کنند.

سرویس خواب

یکی دیگر از اجزای مهم منزل ، آشپزخانه است. برای دکوراتیو کردن فضای آشپزخانه باید از کابینت های مشکی و در عین حال با طراحی های جدید استفاده کنید. ترکیب رنگ ها را با رعایت افزایش بدهید؛ از هایگلاس ها استفاده کنید و دیوار ها را خالی و سفید رها نکنید. از شیرآلات مدرن با رنگ های تیره استفاده کنید و سعی کنید از دکوری های زیاد استفاده نکنید.

سرویس خواب

سرویس بهداشتی و حمام از اهمیت بالایی در طراحی مدرن برخوردار است. فضایتان را با آیینه ی گرد و دیوار هاییتان را با سنگ نما های تیره شیک کنید. میتوانید در پشت روشویی ، از لامپ و نئون استفاده کنید تا زیبایی آن دو چندان شود. از اکسسوری برای فضایتان استفاده کنید ولی آن را شلوغ نکنید. میتوانید از گل ها برای تزیین رو شویی و از شیشه های ساده برای فضاهای مورد نیاز به جای تیغه های گچی و سنگی بهره ببرید.

سرویس خواب

اتاق خواب باید محل کسب آرامش و استراحت شما باشد. سعی کنید از اکسسوری های زیاد یا تزیینی جات دوری کنید و به جای آنها وسایل و سرویس خواب مدرن با رنگ های خنثی استفاه کنید. یک تخت خواب با ارتفاع مناسب را مد نظر قرار دهید. از تخت خواب های بلند با سرتخت های خیلی شلوغ استفاه نکنید. دیوارهایتان را با تلفیق دو رنگ سفید و مشکی ، رنگ آمیزی کنید. میتوانید از لامپ های بلند سقفی برای فضاهای خالی بهره ببرید. کتابخانه تان را همیشه مرتب بچینید تا آرامشی که در فضا ایجاد شده از بین نرود.